Nuff

Strefa Klienta Zaloguj sie
/

Masz już aktywne konto w naszym sklepie? Zaloguj się
Koszyk 0 0

Twój koszyk jest pusty. Zapraszamy do zakupów.


Wymiana / zwroty / reklamacje

Strona główna / Wymiana / zwroty / reklamacje

WYMIANA, ZWROTY, REKLAMACJE

1. Wymiana

Chcesz dokonać zmian w zamówieniu? Nie szkodzi. Wszelkie zamówione towary można wymienić w ciągu 14 dni od zakupu jeśli nie noszą śladów użytkowania. W tym celu prosimy o wcześniejszy kontakt mailowy: biuro@huru.pl

2. Zwrot zakupionego produktu

W przypadku chęci skorzystania z prawa odstąpienia od umowy, zwracany towar należy odesłać po wcześniejszym kontakcie mailowym (biuro@huru.pl) lub przesyłając do nas stosowny formularz Odstąpienia od umowy.

Zgodnie z Ustawą o prawach konsumenta z dnia 30 maja 2014 r. (Dz.U. 2014 r. poz. 827 ze zm.), Klient który zawarł umowę na odległość, może w terminie 14 dni od niej odstąpić bez podawania przyczyny i bez ponoszenia kosztów.

Wszelkie zwroty pieniężne dokonywane są na podane przez Klienta konto bankowe.

[Pobierz Odstąpienie od umowy]

 

3. Reklamacje

Jeśli zauważysz wadę produktu prosimy o kontakt mailowy: biuro@huru.pl. Reklamacje staramy się rozwiązywać w czasie ekspresowym.

W przypadku stwierdzenia uszkodzeń mechanicznych, powstałych podczas dostawy klient powinien odesłać reklamowany produkt przesyłką pocztową informując nas wcześniej o  zaistniałej sytuacji.

Nie przyjmujemy przesyłek odsyłanych za pobraniem, nie mamy technicznej możliwości ich odebrania. Reklamacje rozpatrywane są najpóźniej w ciągu 14 dni od daty otrzymania przez nas przesyłki z reklamowanym produktem.

Wszelkie zwroty pieniężne dokonywane są na podane przez Klienta konto bankowe.